Nallet pääsevät taas pyhäkouluun

Nallepyhäkoulu.jpg

Nallepyhäkoulu järjestettiin ensimmäistä kertaa vuosi sitten. Mukana oli mahtava joukko nalleja - ja lapsia.

Hengen ravintola Leivässä (Srk-keskus, Kirkkokatu 17, Savonlinna) järjestetään maanantaina 9. maaliskuuta klo 10.30 alkaen suosittu Nallepyhäkoulu, johon kutsutaan erityisesti lapsia vanhempineen, isovanhempineen, kummeineen ja kavereineen. Kaikenikäiset vieraat ja kaikenlaiset pehmokaverit ovat tietenkin tervetulleita mukaan.

Leivän ovet aukeavat klo 10, Nallepyhäkoulu klo 10.30, Leivän maksuton lounas klo 11-12 ja arkimessu klo 12.

Päivän lounaan vapaaehtoinen maksu kerätään Savonlinnan seurakunnan lapsityön kummilapselle, Josephine Kemutolle Keniaan. Apu menee perille SLEY ry:n orpotyön kautta.

2020-03-02 14:41:00.0