Operaatio Joulun lapsi vie iloa Romanian ja Moldovan lapsille

Lähetyssäätiö Patmoksen Operaatio Joulun lapsi vie joululahjasi köyhyydessä eläville lapsille. Nouda pakkauslaatikko Lähetyssopesta ja palauta 18.-25.11.
Joulun_lapsi.jpg

Operaatio Joulun Lapsen tehtävänä on osoittaa Jumalan rakkautta konkreettisella tavalla köyhyydessä eläville lapsille ympäri maailmaa yhdessä paikallisten seurakuntien kanssa.

Näin se toimii:

1. Nouda pakkauslaatikko Lähetyssopesta. Osoite Sääminginkatu 4, avoinna ma, ke-pe klo 11-16 ja ti klo 13-18.

2. Pakkaa kenkälaatikko täyteen lasta ilahduttavia tavaroita: leluja, vaatteita, koulutarvikkeita ja hygieniatarvikkeita. Kaiken tavaran tulee olla uutta ja ehjää. Älä laita teippiä valmiin lahjan ympärille.

Suositeltavaa pakattavaa

• Kiva lelu, kuten nukke tai jalkapallo ja pumppu
  • Pipo, käsineet, villasukat
  • Ohut pitkähihainen paita
  • Piirustusvihko tai väritysvihko
  • Lyijy- ja värikynät
  • Teroitin, pyyhekumi ja penaali
  • Hammasharja (pidettävä ostopakkauksessa)
  • Palasaippua ja kampa tai hiusharja

3. Rukoile

Rukoile lapsen puolesta, joka vastaanottaa lahjasi. Voit lisätä pakettiin myös henkilökohtaisen viestin tai kuvan.

4. Palauta

Palauta laatikko Lähetyssoppeen 18.-25.11. Seurakuntamme vapaaehtoiset ja lähetyksen väki toimittavat lahjasi eteenpäin.

Lue lisää Operaatio JoulunlapsiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2019-10-24 08:15:00.0