Talvisalon hautausmaan toimiston puhelinvaihteessa ollut teknisiä ongelmia kesän ajan

Seurakunta pahoittelee kesän aikana pitkittyneitä palveluaikoja.
Seurakuntaan on tullut palautetta, että Talvisalon hautausmaan toimistoon ei saa yhteyttä puhelimitse. Hautausmaan toimistossa on normaalitilanteessa neljä henkilöä, jotka ottavat vastaan puheluita ja yhden henkilö ollessa varattu, puhelu ohjautuu seuraavalle. Puhelinongelmaa on selvitetty yhteistyössä palveluntarjoajan kanssa ja selvityksessä kävi ilmi, että puhelun siirtyminen vapaana olevalle työntekijälle on teknisistä syistä pitkittynyt. Tästä johtuu, että soittajalle on syntynyt käsitys, että puhelu on katkennut. Ongelma on nyt ratkaistu.

Hautausmaan toimistossa hoidetaan keskitetysti kaikkien seurakunnan hoidossa olevien hautausmaiden hautapaikkavaraukset ja haudanhoitosopimukset. Puheluita saapuu päivästä riippuen useita kymmeniä. Loma-aikoina ja esimerkiksi työntekijän äkillisen poissaolon sattuessa toimiston asiakaspalvelu ruuhkautuu herkästi. Seurakunta pahoittelee kesän aikana pitkittyneitä palveluaikoja.

Talvisalon hautausmaan toimisto palvelee ma-pe klo 9-13 numerossa p. 0440 768 052.

2019-09-06 12:46:00.0