Kirkkomusiikki soi kesän aikana yli 50 konsertissa ja lukuisissa yhteislaulutilaisuuksissa

Kesän kirkkomusiikkitarjonta on koottu kausiohjelmaksi, jota seuraamalla musiikin ystävä löytää konsertit ja yhteislaulutlaisuudet kaikkialla seurakunnassa. Tutustu ohjelmaan!
Kirkkomusiikin kesä 2019_kuva uutiseen_XL.jpg

Uusi tulokas kirkkomusiikin kesäohjelmistossa ovat siunauskappeleiden Musiikkituokiot, joissa kuullaan seurakunnan kanttoreita ja kesäkanttoreita Talvisalon ja Pääskylahden siunauskappeleissa. Noin puoli tuntia kestävä päiväkonsertti houkuttele hengähtämään hetken kappelin rauhassa.

Perinteiset ja suositut kesäkonserttisarjat, Kesäpäivän konsertti tuomiokirkossa, Kesäillan sävel Kerimäen isossa kirkossa sekä Lomasävel Punkaharjulla, jatkavat tuttuun tapaan tasokkain esiintyjin. Tuomiokirkon Kesäpäivän konserttien jälkeen järjestetään tänän kesänä arkimessu klo 13 alkaen.

Selaa kesän ohjelmaa pdf-muodossa täällä >>

Ohjelma on jaossa suomeksi ja englanniksi seurakuntamme kirkoissa ja muissa tiloissa kesäkuun alusta alkaen.

2019-05-24 14:23:00.0