Minna Raassinan urkukonsertti tuomiokirkossa torstaina 7.3. klo 17

Viime vuonna Vuoden Rosinaksi valittu Savonlinnan seurakunnan johtava kanttori Minna Raassina soittaa noin puolituntisessa juonnetussa konsertissaan hänelle merkityksellisiksi muodostunutta musiikkia.
2016 Raassina urut_1_L.jpg

Mukana on teoksia mm. Raassinan kokoamasta Urkumatka maailman ympäri -kokonaisuudesta sekä sovitus P. J. Hannikaisen Suojelusenkelistä, joka valmistui ikään kuin surutyönä Kiihtelysvaaran kirkon tuhouduttua tulipalossa viime syksynä. Lisäksi ohjelmassa on mm. J. S. Bachin teoksia.

Konsertin kesto on n. puoli tuntia ja halutessaan sieltä ennättää seurakuntakeskukselle naisten päivän juhlaan (alk. klo 18), jossa mm. julkistetaan Vuoden 2019 Rosina.

Konserttiin on vapaa pääsy. Lopuksi kerätään kolehti Kiihtelysvaaran kirkon jälleenrakentamisen hyväksi.

2019-02-27 12:22:00.0