Tervetuloa juhlistamaan valtakunnallista Vauvan päivää pop up -vauvakahvilaan

Vauvakahvila toimii Hengen Ravintola Leivän yhteydessä 1.10. klo 10-14. Lämpimästi tervetuloa kaikki vauvat vanhempineen, sisaruksineen, kummeineen ja isovanhempineen!
VP_Logo_XL.jpg

Syyskuun viimeisenä perjantaina vietetään toista kertaa valtakunnallista Vauvan päivää. Savonlinnan seurakunta juhlistaa Vauvan päivää vauvakahvilassa, jossa leikitään, lauletaan ja viihdytään – vauvojen ehdoilla. Vanhemmille on tarjolla ruokaa ja kahvit sekä juttuseuraa. Pop up –vauvakahvila toimii Hengen Ravintola Leivän yhteydessä 1.10. klo 10-14.

Savonlinnan pop up –vauvakahvilassa:

• Kahvia, teetä ja mehua tarjolla klo 10-14
  • Maksuton ruokailu klo 11-12
  • Vauvoille soseet
  • Vauvoille leluja sekä pehmoiset alustat pötkötellä
  • Seurakunnan lastenohjaajat mukana leikittämässä ja laulattamassa sekä toimimassa apukäsinä vauvojen vanhemmille
  • Lapsille leikkinurkkaus
  • Pappi ja diakoniatyöntekijä tavattavissa

Seurakuntakeskukseen on helppo tulla rattailla ja vaunuparkki on järjestetty sisätiloihin.

Vauvan päivänä perheissä, työpaikoilla, palveluissa ja koko valtakunnassa kiinnitetään huomio vauvoihin – yhteiseen tulevaisuuteemme. Valtakunnallisen Vauvan päivän järjestää VauvaSuomi, joka kokoaa yhteen asiantuntijoita ja jakaa eteenpäin varhaiseen vuorovaikutukseen, kiintymyssuhteisiin ja aivojen neurobiologiseen kehitykseen liittyvää asiantuntijatietoa. VauvaSuomi toimii yhteistyössä vaikuttamalla perheisiin, perheiden kanssa työskenteleviin ammattilaisiin, työnantajiin, yhteiskunnallisiin vaikuttajiin ja päättäjiin. Evankelis-luterilainen kirkko on ollut mukana Vauvan päivän vietossa alusta alkaen.

Lue lisää VauvaSuomiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu Sep 20 14:16:00 EEST 2018