Myö oltiin yhessä Enonkoskella

Myö yhessä on seurakunnan, Kansan Raamattuseuran ja paikallisten yhteistyökumppaneiden järjestämä tapahtuma, jonka tavoitteena on viettää yhdessä hyvä päivä. Enonkosken Myö yhessä -tapahtuma aloitettiin kunnan tarjoamilla  aamukahveille Maitolaituri Kahvila ja puodissa. Katso kuvat ja tunnelmat!

Enonkosken pääraitin  varrella sijaitsevaan Maitolaituri kahvilaan ja puotiin saapui Myö yhessä -päivän aluksi yli 60 aamukahvittelijaa. Tilaisuuden avasi Enonkosken oma Pekka-pappi. Aamuhartauden piti Toivo-rovasti Kerimäeltä ja Enonkosken kunnan terveiset kertoi kunnanjohtaja Kari Kuuramaa. Kansan Raamattuseurasta paikalla oli Luukkosen Esko. Esko nauratti kahvittelijoita kertomalla siitä, miten "myö yhessä" eksytään helposti myös elämän harhapoluille, mutta Taivaan Isän armo odottaa meitä kuin lämmin pulla tuvan pöydällä.

Päivä jatkui Nukketeatteri Sananjalan esityksellä, yhteisellä lounaalla sekä Myö yhessä -tilaisuudella kirkossa. Illalla paistettiin vielä makkaraa kirkkopuistossa. Päivän tapahtumissa oli mukana yli 300 vierasta. Myö yhessä jatkuu tiistaina 4.9. Savonrannalla.

Aluekappalainen Pekka Auvinen toivotti vieraat tervetulleeksi

Rovasti Toivo Loikkanen piti aamuhartauden

Kunnanjohtaja Kari Kuuramaa kertoi Enonkosken kuulmisia.

Esko Luukkosen puhe kirvoitti sekä naurua että ajatuksia.

Kuumat kahvit ja mainiot pullat tarjoili Maitolaituri Kavila ja puoti

2018-09-04 12:34:00.0