Sururyhmä tarjoaa vertaistukea läheisensä menettäneelle

Kaipaatko tällä hetkellä paikkaa, jossa voisit muistella menettämääsi läheistä ja jakaa kokemuksia surusta, menetyksestä ja muuttuneesta elämäntilanteesta? Seurakunnassamme aloittaa syksyn ja talven aikana useita sururyhmiä. Sururyhmä on tarkoitettu ihmiselle, jonka läheisen kuolemasta on kulunut noin 3kk - 2 vuotta.
sururyhmä_fb_THUMB.jpg

Suru on henkilökohtainen kokemus. Suru on elettävä ja koettava, jokaisen surevan omalla tavallaan ja omassa tahdissa. Yhtenä mahdollisuutena on osallistua sururyhmään, jossa voi jakaa surua toisten samassa tilanteessa olevien kanssa ja käsitellä läheisen menettämisen nostamia elämänkysymyksiä. Joskus tällainen yhdessä jakaminen vertaistuen avulla auttaa omassa henkilökohtaisessakin suruprosessissa.

Seurakunnassamme aloittaa tammikuun 2019 lopussa uusi sururyhmä:

Ryhmä kokoontuu torstaisin klo 13 Savonlinnan seurakuntakeskuksessa.

Ryhmä kokoontuu yhteensä kahdeksan kertaa tammi-toukokuussa. Ryhmää ohjaajavat diakoniatyöntekijä Leila Mäkitalo ja pastori Jaana Paju.

Ilmoittaudu ryhmään 16.-18.1. Jaana Pajulle, 044 776 8012

2019-01-04 08:00:00.0