Exitin konserttiin saapui yli 550 vierasta

Gospel-legenda Pekka Simojoki ja Exit-yhtye saivat konserttivieraat liikkeelle. Kerimäen isossa kirkossa 19.8. järjestettyyn konserttiin saapui yli 550 kuulijaa. Konsertin tuotto ohjataan lähetystyölle.
Exit Kerimäen kirkossa

Exit juhlisti 30-vuotista taivaltaan syksyllä 2017 ja kiersi konserttisaleja täyttäen ne ääriään myöten. Exit julkaisi samalla uusimman albuminsa ”3.0” (Jiffel). Albumi oli yhtyeen 14. suomenkielinen äänite.

Kiertue saapui Kerimäelle sunnuntaina 19.8. Konsertti oli osa Kerimäen kirkko 170-vuotta -juhlakesän ohjelmaa.

Alkuperäisjäsenistä Exitissä olivat mukana Pekka Simojoki (laulu), Matti Puttonen (laulu ja koskettimet) ja Timo Luoto (rummut). Muut yhtyeen jäsenet ovat Jari Levy (laulu ja koskettimet), Markku Perttilä (laulu ja kitara), Jarkko Jouppi (kitara) ja Timo Jouppi (basso).

Konsertti onnistui loistavasti. Kuulijoita oli paikalla huikeat noin 550 henkeä. Huikea oli myös konsertin tuotto, 2700 euroa. Tuotto ohjataan lähetystyölle, nimikkotyölle SLS:n kautta sekä Exitin tukemiseen SLS:n kautta.

Kiitos Exit, kiitos Pekka Simojoki - ja ennen kaikkea kiitos kaikki mukana olleet!

2018-08-21 15:17:00.0