Myö yhessä -tapahtuma Enonkoskella 3.9. ja Savonrannalla 4.9.

Tule mukaan virkistymään ja viihtymään Taivaan Isän hoidossa. Sinua odotetaan!
coffee-1699185_1920_THUMB.jpg

Myö yhessä olemme me: sinä ja minä

Myö yhessä on seurakunnan, Kansan Raamattuseuran ja paikallisten yhteistyökumppaneiden järjestämä tapahtuma, jonka tavoitteena on viettää yhdessä hyvä päivä. Ohjelmassa on musiikkia, teatteria, Sanaa, yhteislaulua - ja tietenkin kohtaamisia ja leppoisaa yhdessäoloa. Tapahtumissa on mukana väkeä sekä seurakunnasta että Kansan Raamattuseurasta.

Kaisa ja Timo Tuikkanen tuovat toivoa, lohtua ja viestiä anteeksiantamuksesta

Kaisa ja Timo Tuikkanen ovat Kansan Raamattuseuran julistustyöntekijöitä. Heitä kuullaan Myö yhessä -tapahtuman tilaisuuksissa.  Musiikki on vahvasti läsnä heidän työssään. Viime kesänä julkaistiin Tuikkasten kolmas äänite ”Iloa ja ikävää” (Päivä Oy). Kaisa on pastori ja opettaja, Timo puolestaan on diakoni. Kokkolalaislähtöisen

pariskunnan koti on ollut Imatralla yli 17 vuotta. Liikkuva työ vie kaakon kulman seurakuntien lisäksi eri puolille Suomea. Tuikkaset haluavat tuoda toivoa, lohtua, viestiä anteeksiantamuksesta sanoin ja sävelin. Tutustu: www.tuikkanen.net

Nukketeatteri Sananjalka

Nukketeatteri Sananjalka on kiertävä kristillinen nukketeatteri. Esitykset on suunnattu lapsille ja varhaisnuorille, mutta ne puhuttelevat katsojia iästä riippumatta. Enonkosken Myö yhessä -tapahtumassa nähdään kaikenikäisille sopiva esitys nimeltä ”Juhlat”.

Myö yhessä Enonkoskella maanantaina 3.9.

Mukana Enonkosken kappeliseurakunnan Pekka-pappi, Toivo Loikkanen (aamukahveilla) ja seurakunnan työntekijöitä sekä Kansan Raamattuseurasta Kaisa ja Timo Tuikkanen sekä Esko luukkonen.

klo 8–10 Aamukahvit / Maitolaituri kahvila & puoti

klo 10.30 Musiikkihetki / Koskenhelmi

klo 10 Nukketeatteri sananjalka: ”Juhlat” / Alakoulun sali. Maksuton, kaikille avoin

klo 12 Nukketeatteri sananjalka: ”Juhlat” / Alakoulun sali. Maksuton, kaikille avoin.

klo 12 Lounas ja kahvi 6 euroa / Seurakuntatalo

Lounaan jälkeen Myö yhessä -tilaisuus / Seurakuntatalo. Sanaa, säveltä, kohtaamisia, yhteislaulua

Klo 18 Myö yhessä -ilta / Kirkko
Musiikkia, runoja ja sanaa kaikenikäisille.

Illan päätteeksi nokipannukahvit ja makkaranpaistoa kirkkopuistossa.

Maitolaituri Kahvila&puoti, Enonkosken seurakuntatalo ja kirkko, alakoulun sali, kirkkopuisto, Enonkoski, 58175, Enonkoski

Myö yhessä Savonrannalla tiistaina 4.9.

Mukana Jaakko-pappi ja seurakunnan työntekijöitä sekä Kansan Raamattu-seurasta Kaisa ja Timo Tuikkanen sekä Esko Luukkonen.

klo 9-11  Nokipannukahvit & musiikkia / Tori

klo 11.30  Myö yhessä tilaisuus / Vanhis