Seurakunnassamme järjestetään syksyllä arkiretriitti ja hiljaisuuden retriitti

Etsitkö uusia polkuja hengellisyyteen? Hiljaisuutta tai hetken lepoa arjesta? Ilmoittautuminen syksyn retriitteihin on nyt käynnissä.

Arkiretriitissä keskitytään Raamattuun

Savonlinnan keskustassa
keskiviikkoiltaisin 22.8.-17.10.

Arkiretriittiin osallistuja saa jokaiselle päivälle oman ignatiaanisen hengellisen harjoituksen mukaisen tekstin Raamatusta, jota on tarkoitus mietiskellen rukoilla. Ryhmä kokoontuu jakamaan rukousmietiskelyssä esiin nousseita asioita. Tarkoitus on rikastua hengellisesti, tukea yhteistä rukousmatkaa ja rukoilla toisten matkakumppanien puolesta. Kommentoimaton “katseleva” kuunteleminen antaa tilaa kunkin osallistujan omalle hengellisyydelle.

Ryhmää ohjaa pastori Jaana Paju. Ilmoittautumiset / tiedustelut 13.8. mennessä: jaana.paju@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Elämän vuodenaikoja Hiljaisuuden retriitissä

Enonkosken luostariyhteisössä 7.-9.9.

Tekisikö mielesi astua hetkeksi syrjään arjesta? Pysähtyä hiljaisuudessa katselemaan Jumalan kanssa omaa elämääsi?

Syyskuussa luonto luovuttaa kesää pois ja taittuu syksyä kohti. Retriitissä katselemme vuodenajan taitetta sekä ulkoisesti että sisäisesti.Retriitin ohjaajina pastori Jaana Paju ja kanttori Minna Raassina.

Hinta 160 € /hlö omin liinavaattein, oman seurakunnan jäsenille 110 € /hlö.
Ilmoittautuminen 24.8. mennessä: jaana.paju@evl.fi

2018-05-24 15:09:00.0