Alle kaksi tuntia ennen messua ensi kertaa kokoontuva pop up -musiikkiryhmä musisoi Savonlinnan tuomiokirkossa

Musiikkityö ja nuorisotyö ovat yhdessä ideoineet uudenlaisen tavan tulla mukaan toteuttamaan sunnuntain messua. Kaiken ikäiset soittamisesta ja laulamisesta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan messuaamuna koottavaan pop-up –musiikkiryhmään!

POPUP_KARUSELLIIN_THUMB.jpg

Pop-up -musiikkiryhmä kokoontuu Savonlinnan tuomiokirkossa sunnuntaina 28.1. klo 8.30. Mukaan ovat tervetulleita kaikki laulamisesta ja soittamisesta kiinnostuneet. Taitoja tai kokemusta ei kysellä. Ilmoittautua ei tarvitse ja kesken harjoitusten saa poistua, mikäli homma ei tunnu omalta. Tärkeintä on soittamisen ja laulamisen ilo ja yhdessä tekeminen.

Ryhmä opettelee messussa esitettävät laulut kanttori Katariina Kokkosen ja nuorisotyönohjaaja Sari Kaunismäen asiantuntevalla opastuksella ja on mukana toteuttamassa samana päivänä klo 10 järjestettävää Nuorekasta messua. Laulut on valittu niin, että taidot riittävät kaikilla.

Messuvieraille on luvassa iloinen ja eloisa messu, jossa on erityisesti huomioitu nuoret. Messussa ovat mukana papit Antti Rahikainen ja Sari Vauhkonen.

Nuorekas messu pop-up musiikkiryhmän säestyksellä sunnuntaina 28.1. klo 10

Mon Jan 15 08:48:00 EET 2018