Naisten ja miesten päivät 10.-11.2.

Perinteinen ja juureva raamattutapahtuma Jumalan lupausten äärellä.

Perinteiset Naisten ja miesten päivät järjestetään Savonlinnassa 10.-11. helmikuuta.

Naisten ja miesten päivillä ollaan Jumalan lupausten äärellä. "Parasta Raamatussa ovat lupaukset. Kun Jumala sanoo kyllä, hän tarkoittaa kyllä. Parasta Jumalassa on, että lupaukset koskevat kaikkia. Lupaus on olemassa ja voimassa, uskoita tai et. Ja lupauksia on paljon. Jumala on tainnut tuhlailla niitä", pohtii tapahtuman järjestelyistä vastaava aikuistyön kappalainen Jani Lamberg.  Seurakunnasta mukana ovat myös papit Jaakko Parkkinen ja Kaisa Oittinen.

Naisten ja miesten päivien vieraita ovat Kaisa ja Timo Tuikkanen Imatralta sekä Esko Luukkonen Parikkalasta.

Naisten ja miesten päivät

lauantaina 10.2. klo 9 alkaen seurakuntakeskuksessa

klo 9  Aamukahvit seurakuntakeskuksessa (Kirkkokatu 17)

klo 9.30  Aamurukous ja aloitus juhlasalissa, Jaakko Parkkinen

klo 9.45 Lupauksia Raamatusta, Kaisa ja Timo Tuikkanen - naiset   juhlasalissa ja miehet kappelikahviossa (pohjakerros)

klo 11.30 Lounas seurakuntakeskuksessa. Lounas 10 euroa/hlö

klo 12.30  Yhteislauluhetki kanttorin johdolla juhlasalissa. Toiveita ja uusia virsiä.

klo 13 Matka Jumalan lupausten parissa jatkuu, Esko Luukkonen, juhlasali

klo 14.15 Kahvitarjoilu

klo 15 Iltapäiväkonsertti juhlasalissa, Kaisa ja Timo Tuikkanen

Sunnuntaina 11.2. klo 10 Savonlinnan tuomiokirkossa

klo 10    Messu Savonlinnan tuomiokirkossa (Pappilankatu 8)  Jani Lamberg, saarna Kaisa Tuikkanen

Messun jälkeen Yhteisvastuun kirkkokahvit ja Yhteisvastuukeräyksen 2018 aloitustilaisuus seurakuntakeskuksessa.

2018-01-03 10:07:28.0