Club For Five Rantasalmen kirkossa pe 3.11.

Suomen parhaimmistoon kuuluva a cappella -yhtye Club For Five saapuu Rantasalmelle. Liput Hiljainen hetki -konserttiin vain 5 euroa.
CFF_PROMO_pieni_THUMB.jpg

Hiljainen Hetki -konsertti on akustinen kirkkomusiikkikonsertti, joka antaa mahdollisuuden rauhoittua ja hiljentyä kuulemaan yhtyeen sovittamaa hengellistä ohjelmistoa.

Esitettävä musiikki sisältää virsiä, hengellisiä lauluja ja muuta kirkkoon sopivaa laulumusiikkia. Keskeinen ajatus on hiljentymisessä sekä rauhan ja toivon näkökulmassa.

Liput 5 €

Lipunmyynti etukäteen ma-to Rantasalmen kirjastossa aukioloaikoina sekä tuntia ennen tilaisuuden alkua kirkon ovelta. Voit tarkastaa lipunmyyntitilanteen to 2.11. ja pe 3.11. Savonlinnan seurakunnan sivuilta www.savonlinnanseurakunta.fi

Rantasalmen kirjasto (Poikkitie 2) on avoinna maanantaista torstaihin:
ma 9-17
ti-to 9-19

Lippuja ei myydä puhelimitse. Käteismaksu. Ei varauksia. Lippuja rajoitettu määrä. Hinnasta ei myönnetä ryhmäkohtaisia alennuksia (varusmiehet, opiskelijat jne).

Liput eivät ole paikkalippuja, vaikka ne ovatkin numeroituja.

2017-10-23 09:59:00.0