Vieraanamme tänään: Martti Luther!

Seurakunnan varhaisnuorisotyön Auta armias! -talk show’ n päätähti on vieras viidensadan vuoden takaa.  Reformaation merkkivuoden kunniaksi kouluja kiertävässä show´ssa on muikeat juontajat, mahtavaa musiikkia, extreme stunttitehtävä ja vieraana tietysti itse Martti Luther.
Talk show2_XL.jpg

Oppitunnin mittaista Auta armias! -showta tarjotaan kaikille Savonlinnan seurakunnan alueen alakouluille.

Käsikirjoituksesta ja toteutuksesta vastatavat nuorisotyönohjaajat Jari Halme, Anna Lamberg, Kristiina Rankila ja Jaaakko Vanttaja.

Luther apujoukkoineen esiintyy kouluissa keväällä neljä viikkoa ja kuuluu osana reformaation merkkivuoden tapahtumiin, joka huipentuu Kerimäen Kirkko täyteen! -viikonloppuun 10.-11. kesäkuuta.

Thu May 18 11:13:00 EEST 2017