Sirpa Turuselle ansiomerkki

Savonlinnan seurakunnan nuorisotyönohjaaja Sirpa Turunen vastaanotti kirkon kasvatus- ja perheasioiden myöntämän lapsi- ja nuorisotyön ansiomerkin Tampereella 28.3.2017.
20170328_213012_XL.jpg

Ansiomerkki voidaan antaa henkilölle, joka on toiminut tunnustusta ansaitsevalla tavalla kirkon, seurakunnan, järjestön tai muun vastaavan yhteisön palveluksessa virka- tai työsuhteessa vähintään 20 vuotta tai jotka ovat olleet yksikön edustamilla työaloilla vapaaehtoistyössä tai luottamustehtävässä vähintään 15 vuotta.

Ansiomerkki luovutettiin Sirpalle nuoriso- ja kasvatusalan suurimman ammattitapaamisen NUORI 2017 yhteydessä vietetyssä kirkon erityisnuorisotyön 50-vuotisjuhlakonsertin alussa.

Kirkon lapsi- ja nuorisotyön ansiomerkin vastaanottivat 28.3. nuorisotyönohjaaja Sirpa Turunen Savonlinnasta sekä nuorisotyön johtaja Jari Oksanen Porvoosta.

Kirkon lapsi- ja nuorisotyön kunniaplaketin vastaanotti nuorisotyönohjaaja Juha Reinola Utsjoelta.

Wed Mar 29 11:16:34 EEST 2017