Oletko kokenut kipeästi Jumalan poissaolon ja vaikenemisen?

Tällainen kokemus voi syntyä esimerkiksi surun, sairauden, kuoleman, hengellisen etsinnän tai elämän muun vaikean kokemuksen keskellä. Silloin voi tuntua kuin Jumala olisi kuollut - ei Hän näe tai kuule minua. Jos Sinulla on tällainen kokemus, voit jakaa sen kirjoittamalla kokemuksestasi.

Pastori Jaana Paju kertoo:
- "Pyydän kirjoituksia osana Helsingin hiippakunnan ja Kirkon Koulutuskeskuksen järjestämän Sielunhoidon erityiskoulutuksen 2015-2017  päättötyötä. Päättötyöni osana valmistelen kärsimysviikon lauantaihin 15.4.2017 Savonlinnan Tuomiokirkkoon klo 16 rukoushetken  "Kuolleen Jumalan kipu?" Tarkoitukseni on liittää lähetettyjä kirjoituksia osaksi rukoushetken toteutusta.  Liitä siksi kirjoitukseesi lupa kirjoituksesi tai sen osien esittämiseen tai kirkkotilaan esille asettamiseen tilaisuudessa sekä kirjalliseen taltiointiin varsinaisessa päättötyössäni. Päättötyö kirjallisessa muodossa (tilaisuudessa käytettyine kirjoituksineen) tarkastetaan koulutuksessa syyskuussa 2017 ja päättötyö arkistoidaan myös myöhemmin luettavaksi."

Kirjoitukset tulee lähettää pe 3.3.2017 mennessä os.
Pastori Jaana Paju
Savonlinnan seurakunta
Kirkkokatu 17
57100 Savonlinna.

Kirjoitukset tulee lähettää nimettömänä eikä niihin vastata.

2017-02-02 13:34:42.0