Auta armias! Hiippakunnan kerhonohjaajapäivä Savonlinnassa

Lauantaina 21.1.2017 kokoontuu Savonlinnan seurakuntakeskukseen noin 150 Mikkelin hiippakunnan seurakuntien varhaisnuorisotyön harraste – ja toimintakerhojen ohjaajaa ja työntekijää hiippakunnalliseen kerhonohjaajapäivään.
Mediatiedote Savonlinna 21012017_THUMB.jpg

Vuotuinen kerhonohjaajapäivä kokoaa yhteen ohjaajia tapaamaan toisiaan ja saamaan virikkeitä ja ideoita omaan toimintaan. Yhdeksässä toimintapisteessä – työpajassa – osallistujat voivat saada tiedollisia, toiminnallisia ja virkistyksellisiä virikkeitä ohjaamiseen. Työpajojen pitäjinä toimivat pääosin savonlinnalaiset osaajat. Kerhonohjaajat voivat päivän aikana tehdä vaikkapa Martti Lutherin merkkivuoden hengessä omia teesejään, saada ohjausta verkossa liikkumiseen, kaupunkisuunnistukseen, tarinoihin tai löytää uusia näkökulmia elokuvan maailmaan.

Päivä päättyy yhteiseen messuun Savonlinnan tuomiokirkossa klo 16.30 alkaen.

2017-01-17 16:28:01.0