Savonlinnan seurakunnan kirkkojen kellot soivat tukea Ukrainalle perjantaina 24.2. klo 12

soitamme-rauhankelloja_1920x1080_fin_kuva1.jpg

Suomen ev.lut. kirkon piispat ovat kutsuneet seurakuntia soittamaan kirkoissa rauhankelloja Ukrainan sodan syttymisen vuosipäivänä 24.2. klo 12.

Kellot soivat kaikissa Savonlinnan seurakunnan kirkoissa (Enonkosken kirkko, Kerimäen kirkko, Punkaharjun kirkko, Rantasalmen kirkko, Savonlinnan Tuomiokirkko, Savonrannan kirkko ja Sulkavan kirkko) perjantaina klo 12 alkaen viiden minuutin ajan.

Seurakunnassa rukoillaan Ukrainan ja ukrainalaisten puolesta vuosipäivää seuraavana sunnuntaina ja edelleen tulevissa jumalanpalveluksissa.

Sunnuntaina 26.2. seurakuntamme jumalanpalvelusten kolehti kerätään Ukrainan avustamiseen Kirkon Ulkomaanavun katastrofirahaston kautta.

2023-02-21 09:57:11.0