Joululahja-konsertti 20.12. Savonlinnan seudun lapsiperheiden ja Ukrainan sodasta kärsivien tueksi

Joululahja_konsertti_event.jpg

Perheneuvoja Satu Valkonen ja Savonlinnan seurakunnan musiikkityö järjestävät yhdessä hyväntekeväisyyskonsertin Savonlinnan seudun lapsiperheiden ja Ukrainan sodasta kärsivien tueksi. Samalla juhlistetaan Satu Valkosen 50-vuotissyntymäpäivää yhdessä seurakuntalaisten kanssa. Joululahja-konsertin musiikista vastaavat Petri Lindroos, Kaisa Makkonen, Minna Raassina, Esa Pyöriän ja Arto Liukon Duo Artes ja Outi Pyöriä. Tanssissa Daria Koskinen, Merja Ojala ja Marika Ronkanen.

Konsertissa kerätään kolehti paikallisille lapsiperheille diakoniatyön kautta ja sodasta kärsivien ukrainalaisten hyväksi Kirkon Ulkomaanavun kautta.

Joululahja-konsertti Savonlinnan Tuomiokirkossa tiistaina 20.12. klo 18. Vapaa pääsy. Glögitarjoilu.

Wed Dec 07 08:17:48 EET 2022