Pariskuntien Ilta rakkaudelle kutsuu kaikenikäisiä pariskuntia

Pariskuntien iltaa vietetään Säämingin srk-talolla 14.10. klo 18 alkaen. Kahvit klo 17.30.

Lastenhoidossa on tilaa! Ilmoittaudu ennakkoon lapsityön toimistoon!

AdobeStock_99380626.jpeg

Vuosittainen pariskuntien ilta on lokakuisena perjantai-iltana 14.10. Säämingin seurakuntatalolla.

Kahvitarjoilu suolaisen ja makean kera klo 17.30.

Klo 18 Kaisa ja Timo Tuikkanen aloittavat musiikilla (Kansan Raamattuseura).

Perheasiainneuvottelukeskuksen työntekijät Kati Lounela ja Pasi Minkkinen alustavat aiheesta Miksi puhua?

Klo 18.30-n.19.30 Sanoja ja säveliä rakkaudesta ja toivosta, Kaisa ja Timo Tuikkanen.

Vapaa pääsy. Vapaaehtoinen kahviraha Kansan Raamattuseuran parisuhdetyölle.

Lämpimästi tervetuloa!

Tilaisuuden järjestää Savonlinnan seurakunnan aikuistyö yhdessä yhteistyökumppanien kanssa.

LASTENHOITOON mahtuu vielä!

Lastenhoito 3-v. alkaen järjestetään Savonlinnan seurakuntakeskuksen päiväkerhotilassa. HUOM. lastenhoitoon ilmoittautuminen ennakkoon arkisin klo 9-15 varhaiskasvatuksen toimistoon, p. 044 776 8021 tai sähköpostitse sarita.peuralanmaki@evl.fi

Illassa mukana Kaisa ja Timo Tuikkanen Kansan Raamattuseurasta.

Fri Oct 14 06:54:06 EEST 2022