Seurakunnat järjestävät yhteisen kirpparitempauksen ukrainalaisten lasten hyväksi la 16.7.

Savonlinnan helluntaiseurakunta, Vapaaseurakunta ja evankelis-luterilainen seurakunta järjestävät vapaaehtoisvoimin kirpparitempauksen Savonlinnan kauppatorilla lauantaina 16.7.

Myyntipöydät löytyvät klo 8 alkaen torin Olavinkadun puoleiselta reunalta. Hyväkuntoisia tavaroita sekä puhtaita ja ehjiä vaatteita (erityisesti lastenvaatteita) voi tuoda lahjoituksina suoraan torille klo 8 alkaen.

Päivän tuotto jaetaan tasan järjestävien seurakuntien kesken ja se käytetään alueellemme pakolaisina tulleiden ukrainalaisten lasten tukemiseen seurakuntien työn kautta. Savonlinnan evankelis-luterilaisen seurakunnan osuus ohjataan ukrainalaislasten auttamiseen diakoniatyön kautta.

Tervetuloa mukaan lahjoittamaan ja auttamaan!

Seurakuntien yhteinen Kirpparitempaus ukrainalaislasten hyväksi
Savonlinnan kauppatorilla la 16.7. klo 8 alkaen (torin Olavinkadun puoleinen reuna)
Myytäväksi voi lahjoittaa hyväkuntoisia tavaroita. Lahjotukset tuodaan suoraan torille.

Lisäys 12.7.: Järjestäjät ovat varanneet myyntipäivän myös 6.8., jolloin pyritään myymään la 16.7. mahdollisesti myymättä jääneet lahjoitetut tavarat ja vaatteet.

Tue Jul 05 13:09:00 EEST 2022