Yhteiskristillinen Innostu Missiosta -ilta

ke 31.8. klo 18.30
Yhteiskristillinen Innostu missiosta -ilta Savonlinnan helluntaiseurakunnassa ke 31.8. klo 18.30

Työt ja toimitukset toisaalla - Savonlinna

Se löytyi -missio on kristittyjen yhteinen hanke evankeliumin välittämiseksi suomalaisille. Sadat seurakunnat ja järjestöt valmistautuvat yhdessä syyskuussa starttaavaan kampanjaan, jonka aikana mm. jaetaan Se löytyi -kirja suomalaisiin koteihin.

Savonlinnan ev.lut. seurakunta, Savonlinnan Helluntaiseurakunta ja Savonlinnan vapaaseurakunta ovat yhdessä mukana missiossa.
Yhteiskristillinen Innostu missiosta -ilta Savonlinnan Helluntaiseurakunnassa keskiviikkona 31.8. klo 18 alkaen. Ohjelmassa musiikkia, rukousta mission puolesta sekä paikallisia mission järjestäjiä. Mukana evankelista Ari Talja.

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Nuorille Nuorille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä