Joulun taikaa

to 2.12. klo 18.00
Joulun taikaa: Seeli Toivio

Savonrannan kirkko

Joulun taikaa: Seeli Toivio, sello ja laulu, avust. Pia Rask. Ohjelma 15 euroa.

Jouluisessa konsertissa kuullaan lahtelaisen Seeli Toivion sellonsoittoa ja laulua. Häntä säestää Savonrannan kanttori/kirkkomuusikko Pia Rask. Ohjelmassa on joululauluista rakastetuimpia, kuten mm. Varpunen jouluaamuna, Oi jouluyö, Sylvian joululaulu, Kaikki kauniit muistot ja monta muuta. Seeli Toivion yli 200-vuotias sello soi joululaulujen lisäksi myös J. S. Bachin sellosarjoja. Seeli Toivio ylsi viime Toivo Kuula -laulukilpailussa finaaliin ja sai erikoispalkinnon parhaasta modernin laulun esityksestä. Toivion oopperadebyytti on ensi vuonna Wagnerin Siegfried-oopperan Erdan roolissa.Tervetuloa jouluiseen konserttiin, jossa soi sello ja laulu. Seeli Toivion lukuisia levytyksiä on myynnissä, mm. "Joulun taikaa" -laululevy sekä kaikki Bachin sellosarjat tuplalevyllä. Levyostoissa käy kortit.

Savonrannan kirkkopiiri