Lomasävel - konsertti, Lavrenchukien musiikkiperhe.

to 4.7. klo 12.00

Punkaharjun seurakuntatalo

Lavrenchukit ovat musiikkiperhe, joka tunnetaan tasokkaista ja monipuolisista konserteistaan.

Perheen isä Igor on musiikin lisensiaatti ja harmonikkataiteilija. Äiti Svetlana on musiikin maisteri pianon soiton alalla. Siskoset Anastasiaja Alena laulavat sekä soittavat kukin omia soittimiaan, Alena viulua ja Anastasia pianoa. Lavrenchukin perheen täydentävät nuorimmat, Maria-Kristiina ja Elisa-Liel. Maria-Kristiinan soitin on kantele ja Elisa-Liel on valinnut itselleen viulun. Tytöillä onmyös oma laulunsa, jonka he esittävät duetossa.

Lavrenchukit osallistuvat erilaisiin tapahtumiin ympäri maailmaa. Parhaimmillaan he pitävät yli 100 konserttia vuodessa. Perhe esiintyy sekäkokonaisena yhtyeenä että pienimmissä kokoonpanoissa. Vuorovaikutus yleisön kanssa tuo konserttiin lämpimän tunnelman."

Vapaa pääsy, ohjelma 10 euroa.
  • Musiikki Musiikki

Punkaharjun kappeliseurakunta