Hyppää sisältöön

L10T auttaa kristittyjä elämään uskoaan todeksi arjessa ja itselle sopivalla tavalla. Savonlinnassa järjestetään 5.-7.10. L10T-tapahtumaviikonloppu, jossa L10T-kouluttajana toimii Kansan Raamattuseuran koulutusjohtaja, pastori Mikko Matikainen. L10T-tapahtumaviikonlopun järjestävät Loisto Savonlinna, Savonlinnan helluntaiseurakunta, Vapaaseurakunta ja Savonlinnan seurakunta.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu. Voit tulla mukaan kaikkiin viikonlopun tapahtumiin, osaan niistä tai vaikka vain yhteen. Ilmoittautumista tarvitaan siksi, että voimme varata tilat ja tarjoilut osallistujamäärää vastaavaksi. Sinua odotetaan!

L10T perustuu ohjeisiin, jotka Jeesus antoi opetuslapsilleen lähettäessään heidät matkaan Luukkaan evankeliumin 10. luvun mukaan. Jeesuksen ohjeet sopivat myös tähän päivään kaikkialla arjen keskellä. Toimintamalli sopii yhtä hyvin ujoille, rohkeille kuin kiireisillekin. Tavoitteena on uusi tapa elää silmät ja sydän avoimina lähimmäisille. Mukana voivat olla kaikki seurakuntalaiset varhaisnuorista senioreihin.Yksinkertaiset askeleet auttavat kristittyjä elämään uskoaan todeksi arjessaan ja itselle sopivalla tavalla. L10T on hyvä työkalu kaikkeen seurakuntatyöhön, eri työaloille, pienryhmiin ja se on sovellettavissa jokaisen kristityn omaan elämään.

L10T-tapahtumaviikonlopun ilmoittautuminen on päättynyt. Tapahtumaan voi tulla vapaasti myös ilmoittautumatta, mutta muista ottaa omat eväät mukaan: ohjelmaan kuuluvat ruokailut on varattu ennakkoon ilmoittautuneille. Nähdään ensi viikonloppuna!

Lisätietoa koulutuksesta voi kysyä myös Mikolta: p. 0207 681 691 tai mikko.matikainen@sana.fi

#l10tsavonlinna #tapaelää