Olemme sinua varten

Sinun asiasi on meille tärkeä, ota rohkeasti yhteyttä puhelimella tai sähköpostilla. Mikäli asiasi koskee kirkollisia toimituksia; kastetta, häitä tai hautajaisia, ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon tai suoraan pappeihin puhelimitse.

Puhelinvaihde

Seurakunnan puhelinvaihde (Savonlinnan kirkkoherranvirasto) on avoinna arkisin ma–pe klo 9–12.

Puhelinvaihde (015) 576 800

Kirkkoherranvirasto

Savonlinnan kirkkoherranvirastossa otamme vastaan kirkkoon liittymiset ja avioliiton esteiden tutkinnat sekä hoidamme toimitusten (kaste, vihkiminen, siunaus) aika-, paikka- ja työntekijävaraukset myös kappeliseurakunnissa ja kirkkopiirissä.

Kirkkoherranvirasto

Kirkkoherranviraston yhteystiedot

Taloustoimisto

Talous ja hallinto yhteystiedot

Hautaustoimisto

Haudanhoitoasioissa palvelee koko Savonlinnan seurakunnan alueella (Enonkoski, Kerimäki, Punkaharju, Rantasalmi, Savonlinna, Savonranta, Sulkava) Talvisalon hautausmaan toimisto.

Hautojen hoito ja hallinta

Kirkkoherra

Savonlinnan seurakunnan kirkkoherrana toimii Sammeli Juntunen.

Palaute

Palautteesi on meillä tärkeä. Kehitämme sivustoamme ja toimintaamme palautteen perusteella. Jos toivot vastausta, jätäthän yhteystietosi.

Voit jättää palautteesi Palaute-sivulla.

Helena Konttinen

Emäntä