Työttömien päiväkeskustoiminta käynnistyy taas Pääskylahdessa

Kokoontumisrajoitusten takia katkolla ollut työttömien päiväkeskustoiminta päästään taas käynnistämään Pääskylahden seurakuntatalolla (Kaartilantie 62) 5. elokuuta alkaen. Päiväkeskus on avoinna keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9-13.

Päiväkeskukset.png

Päiväkeskuksessa voi lukea päivän lehdet, pelata biljardia ja muita pelejä sekä lounastaa edullisesti. Monelle kävijälle toimintakeskuksessa on tärkeää myös vertaistuki, jota saadaan ja annetaan vaikkapa kahvikupin äärellä. Kahvio palvelee toimintapäivinä koko aukiolon ajan (kahvi 1 e / kuppi).

Päiväkeskustoiminnan järjestämisestä vastaavat yhteistyössä Savonlinnan seurakunta ja Savonlinnan toimintakeskus.

Pääskylahden Päiväkeskus avoinna ke ja to klo 9-13. Osoite: Kaartilantie 62
Keskiviikkoisin lounas klo 11-12.30. Hinta 3 euroa / ateria
Torstaisin maksuton lounas klo 11-12.30. Arkimessu Pääskylahden kirkossa klo 10.30. Messussa turvavälien mukainen osanottajamäärä max. 40 hlöä.

Huom! Päiväkeskuksessa noudatetaan koronaviruksen leviämistä ehkäiseviä turvatoimia: Muistetaan 1-2 m turvavälit ja hyvä käsihygienia. Flunssaoireissa jäädään kotiin.

2020-07-30 10:02:00.0