"Aarteita kellarista" jatkuu Kulttuurikellarissa 2.9. alkaen

Talvella 2019 yli 800 kuulijaa kerännyt Aarteita Kellarista -luento- ja keskustelutilaisuuksien sarja jatkuu syyskuussa uusin aihein.

Tuolit_insta_XL.jpg

Aarteita kellarista avaa kristinuskon sisältöä korkkiruuvina Raamattu ja kirkon traditio. Luennoitsijana toimii Savonlinnan seurakunnan kirkkoherra, dosentti Sammeli Juntunen. Aarteista on mukana keskustelemassa joukko kiinnostavia vieraita seudultamme. Kulttuurikellarin ravintola palvelee tilaisuuksien aikana.

Aarteita Kellarista Savonlinnan Kulttuurikellarissa (Olavinkatu 34) 2.9. alkaen

2.9. klo 18 Onko Luoja olemassa? Vieraana Kimmo Käärmelahti. Musiikista vastaa kanttori Minna Raassina.

9.9. klo 18 Mitä kolminaisuusopilla haetaan? Vieraana Kati Saramäki. Musiikista vastaa Jukka Laaksonen.

16.9. klo 18 Onko Vuorelle monta tietä? Vieraana Kimmo Jaatila. Musiikista vastaa Jukka Laaksonen.

23.9. klo 18 Jumala on rakkaus. Vieraana Janne Laine. Musiikista vastaa kanttori Maria Padatsu.

30.9. klo 18 Jumala on tulevaisuudessa.  Vieraana Pauliina Kainulainen. Musiikista vastaa kanttori Minna Malinen.

Aarteita kellarista järjestettiin ensimmäistä kertaa talvella 2019. Tutustu talven luentoihin täällä.

2019-07-11 13:20:00.0