Hiljaisuuden retriitti "Elämän viisaat vuodenajat" pe-su 18.-20.10.2019 Enonkosken luostariyhteisössä

Syysiltojen hämärtyessä on hyvä levollistaa tahtia ja vetäytyä hetkeksi hiljaisuuteen. Retriitin rauhassa ja syksyisen luonnon keskellä voi kuulostella mitä itselle kuuluu ja mihin Jumala tässä elämänvaiheessa kutsuu.
lehdet_cmyk_unsplash_L.jpg

Elämän eri vuodenajat elävät meissä yhtä aikaa. Jokaisella niistä on oma viisautensa. Erityisesti saattaa nousta esiin kysymys, mitä elämän syksy tarjoaa: millaista sadonkorjuuta ja millaista uutta syvyyttä? Mistä on tarpeen luopua ja mitä syksy voi tarjota tilalle?

Retriitinohjaajina toimivat pastorit Jaana Paju ja Pauliina Kainulainen. Retriitin järjestävät Savonlinnan seurakunta ja Enonkosken luostariyhteisö. Hinta yhden hengen huoneessa täysihoidolla, omin lakanoin, 180 €. Savonlinnan seurakunnan jäsenille 130 €.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen 7.10. mennessä Pauliinalle:
pauliina@luostariyhteiso.fi tai 040-834 1088.
Enonkosken luostariyhteisöstä lisätietoja ks. www.luostariyhteiso.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2019-05-13 09:43:00.0