Lähellä ihmistä -kasvuryhmien infotapahtuma

ke 29.1. klo 18.00

Säämingin seurakuntatalo

Kristillinen kasvuryhmä tarjoaa vertaistukea, yhteyttä, ymmärrystä ja tulevaisuuden toivoa niitä kaipaavalle. Lähellä ihmistä Ryhmien toimintaa esitellään infotapahtumassa ke 291.1. Mukana on Savonlinnan kasvuryhmäläisiä sekä Lähellä ihmistä -ryhmien koordinaattori, sielunhoitoterapeutti Maria Saukkola Perheniemen evankeliselta opistolta.

Elämä koettelee monella tapaa. Vertaistuki voi kannatella tilanteissa, joista ei omin neuvoin jaksa mennä eteenpäin. "Kasvuryhmässä elämän perustaa vahvistetaan lähimmäisen rakkauden, jakamisen, tukemisen ja yhteyden kautta", kuvailee sielunhoitoterapeutti Maria Saukkola. "Yhdessä saamme aikaan sen mihin emme yksin kykene. Elämä on tässä ja nyt. Itselleen voi sallia mahdollisuuden, jossa katse kääntyy kohti valoa ja toivosta tulee totta."
Lähellä ihmistä -ryhmien toimintaa esitellään Säämingin seurakuntatalolla keskiviikkona 29.1. klo 18 - 20. Tilaisuudessa voi ilmoittautua mukaan toimintaan. Tarjolla teetä ja kahvia.

Lisätietoja:
Taina Mollerus
taina.mollerus@gmail.com
Puh.044 9801523
  • Aikuisille Aikuisille

Järjestäjä

Enonkosken kappeliseurakunta, Savonrannan kirkkopiiri, Punkaharjun kappeliseurakunta, Kerimäen kappeliseurakunta, Savonlinnan seurakunta, Rantasalmen kappeliseurakunta, Savonlinnan tuomiokirkkoseurakunta