Pääskylahden seurakuntatalo

Kaartilantie 62, 57230 Savonlinna

56

Seurakuntatalossa toimii Pääskylahden päiväkeskus, perhekerho, raamattupiiri, Uuden elämän ilta, Martat ja käsityökerho, sekä kuukausittain yhteislaulutuokio. Kirkossa kuukausittain pidettävät Puuhamessut ovat varsinkin nuorten perheiden suosiossa.

Tilojen varustelu

Pääskylahden seurakuntatalosta löytyy hyvin varusteltu keittiö ja astiastot, tilava aula/oleskelutila ja sali, jossa on tilaa 56 hengelle.

Historia

Pääskylahden seurakuntatalo toimii 1957 rakennetun Pääskylahden kirkon yhteydessä. Piispa Simojoki vihki kirkon ja seurakuntatalon käyttöönsä helluntaina 1957. Rakennus peruskorjattiin 1998. Seurakuntatalon ja kirkon on suunnitellut arkkitehti Kauko A. Tuominen.

Listätietoja

Seurakuntatalon yhteydessä sijaitsee Pääskylahden kirkkoLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Induktiosilmukka Induktiosilmukka