Mitkä juhlat näistä tuleekaan?

Suomen Raamattuopiston Missiomusalinjan musiikkidraama
Missiomusalinja promokuva netti_M.jpg

Mitkä juhlat näistä tuleekaan? nähdään lauantaina 5. maaliskuuta klo 15 Savonlinnan seurakuntakeskuksessa, Kirkkokatu 17.

Draama pureutuu Jeesuksen vertauksiin musiikin ja näytelmän keinoin. Käsikirjoittajan Jari Kekäleen mukaan se on myös matka ihmisen vaikeuteen olla ihminen.

"Esitys sopii mainiosti sekä aikuisille että nuorisolle. Haluamme tarjota seurakuntalaisille konsertinomaisen elämyksen, jossa päästään sukeltamaan Jeesuksen vertauksiin ja omaan ihmisyyteen", kertoo johtava nuorisotyönohjaaja Juha Hakala.

Musiikkia, tekstejä ja draamaa sisältävän kokonaisuuden on kirjoittanut ja laulut sanoittanut Jari Kekäle, ja sen ovat säveltäneet Joonatan Rautio, Pekka Salmi ja musiikkilinjojen vastaava opettaja Mikko Nikula. Esityksen on ohjannut ja dramatisoinut Mikko Lammi.

Esitykseen on vapaa pääsy. Kolehti kerätään Yhteisvastuulle, käsiohjelman hinta 2 euroa.

Wed Feb 17 12:47:00 EET 2016