Seurakuntaliitoksen juhlamessua vietettiin 10. tammikuuta

Tervetuloa rantasalmelaiset!
Liitosmessu alttariIMG_8553_M.jpg

Savonlinnan ja Rantasalmen seurakuntien juhlavaa liitosmessua vietettiin 10. tammikuuta Tuomiokirkossa 245 seurakuntalaisen voimin. Rantasalmen kirkossa ei tänä erityisenä pyhänä messua pidetty, vaan sieltä saavuttiin Tuomiokirkkoon seurakunnan tarjoamalla kirkkokyydillä.

- Iloitsen sydämestäni tästä juhlamessusta. Tervetuloa joukkoomme rantasalmelaiset. Savonlinnan seurakunta tarvitsee teitä ja teidän uskoanne Jumalaan. Hienoa, että olette täällä tänään, totesi messussa saarnannut Sammeli Juntunen.

Liturgina oli Jussi Leppäniemi ja musiikista vastasivat Rantasalmen Aikamiehet -kuoro, Savonlinna-Säämingin kirkkokuoro ja seniorit johtajanaan Katariina Kokkonen, Maria Padatsu, Daniel Mihajlovic, trumpetti sekä Annika Forsnabba, patarummut.  Urkuja soitti Minna Raassina.
Ehtoollisella avustivat Marjukka Voutilainen, Keijo Luostarinen ja Tero Tyni.

Juhlakahvit juotiin päätteeksi seurakuntakeskuksessa.

2016-01-11 13:56:00.0