Vappusuunnitelmat valmiina?

Seurakunnan vapunseudun tapahtumat kutsuvat kaikenikäisiä. Lämpimästi tervetuloa!
vappu_karuselli_S.jpg

la 28.4. klo 11-14 Yhteisvastuutapahtuma Kolikon ja kortin päivä Säämingin seurakuntatalolla.

Hartaus klo 11. Vappuaskartelua lapsille, myytävänä grillimakkaraa, muurinpohjalettuja, kasvispaellaa ja paistettuja muikkuja. Rastireittiseikkailu, nokipannukahvit, Makuja maailmalta -ruokamaistiaisia, Lähetyssoppi avoinna.

su 29.4. Kevään tunnelmia -konsertti tuomiokirkossa.

Sopraano Kaisa Makkonen laulaa Hannu Salmenkiven säestyksellä ooppera-aarioita ja kotimaisia lied-lauluja. Vapaa pääsy, ohjelma 15 euroa

Vappuaattona 30.4. klo 8 leivontatalkoot Kerimäen seurakuntakodilla.

Iloiseen talkooporukkaan mahtuu mukaan auttamaan munkkien leipomisessa ja paistamisessa ym. myyjäisvalmisteluissa. Mukaan voi tulla ilmoittautumatta ja ihan oman aikataulun puitteissa myös osaksi aikaa.

Vappuaattona ma 30.4. klo 11.30 Urkumatka maailman ympäri -konsertti tuomiokirkossa.

Savonlinnan tuomiokirkosta lähdetään jälleen matkalle maailman ympäri. Matkanjohtajana urkuri Minna Raassina. Konserttiin on vapaa pääsy, ilmainen käsiohjelma. Kesto n. 1/2 h.

Vappuaattona 30.4. klo 13 -14 Vappumyyjäiset lähetystyön hyväksi Kerimäen seurakuntakodilla.

Myytävänä simaa ja aamulla paistettuja munkkeja ja luotojärveläisten perunapiirakoita, kortteja ja käsitöitä. Kahvitarjoilu. Tervetuloa.

Vappupäivänä 1.5. klo 10-11 Vappumyyjäiset Punkaharjun seurakuntatalolla.

Myytävänä simaa, aamulla paistettuja munkkeja, käsitöitä ym. askartelukerhon tuotteita. Myytävänä myös Kruunupuiston lahjoittamia sermituoleja. Kahvitarjoilu.
Tuotto lähetystyölle.

Vappupäivänä 1.5. klo 11.30-13 Vappulounas Savonlinna n seurakuntakeskuksella.

Runsas noutopöytälounas 16 euroa. Alle 14 vuotaat 0 euroa. Lounaan jälkeen lähetystilaisuudessa Angolan lähettimme Eeva-Liisa ja Rauno Rantasuomela.

2018-04-26 11:31:00.0