Avoimet ovet tuomiokirkossa ja Kerimäen isossa kirkossa

Kirkkojen ovet ovat auki uudenvuoden ja loppiasen välisellä viikolla. Savonlinnan tuomiokirkossa järjestetään kaikkina avointen ovien päivinä myös kanttori Minna Raassinan Urkumatka maailman ympäri -konsertti klo 12.

Savonlinnan tuomiokirkkoon ja Kerimäen isoon kirkkoon pääsee vierailemaan sekä ryhmän kanssa että omatoimisesti uudenvuoden ja loppiaisen välillä. Opastusmateriaalia on saatavilla useilla eri kielillä.

Kerimäen iso kirkko on avoinna

ma 1.1. klo 11-14
ti 2.- to 4.1.2018 klo 10-14

Savonlinnan tuomiokirkko on avoinna

2.1. - to 4.1. klo 11-14

Urkumatka maailman ympäri -konsertti tuomiokirkossa
ti 2.1-to 4.1. klo 12

Kanttori Minna Raassinan Urkumatka maailman ympäri -konsertti vie musiikkimatkalle ympäri maailmaan. Tällä ohjelmalla Raassina haluaa tuoda esille, miten apua voi lähettää kotisohvalta käsin lähes minne tahansa maailmassa eri järjestöjen kautta.

Konsertti kestää noin 30 minuuttia.

Konserttiin on vapaa pääsy. Ohjelma saatavilla suomeksi, venäjäksi ja englanniksi.

Tue Dec 12 15:33:16 EET 2017