Kanteletaiteilija ja laulaja Ida Elina konsertoi keskiviikkona 6.9. Rantasalmen kirkossa

Ida Elina

Ida Elina on omaleimainen, Vuoden Kantele 2015 -palkinnolla palkittu laulaja ja popkanteletar. Hän on konsertoinut muun muassa Pohjoismaissa, Saksassa ja Japanissa. Tänä vuonna Ida Elina suuntaa kotimaan ohella ainakin Ruotsiin, Yhdysvaltoihin ja Kiinaan.

Savonlinnan seurakunnassa Ida Elina konsertoi keskiviikkona 6.9. klo 18 Rantasalmen kirkossa (Kirkkotie). Konsertti sopii kaikenikäisille.

Ida Elinan monipuoliseen ohjelmistoon kuuluu niin perinnemusiikkia kuin uusia sovituksia, poplauluja ja hengellistä musiikkia.

Rantasalmen konserttiin on vapaa pääsy. Käsiohjelma maksaa aikuisille 10 euroa. Alle 15-vuotiaille, työttömille ja varusmiehille käsiohjelmaa myydään 5 euron hintaan. Konsertin järjestää Rantasalmen kappeliseurakunnan aikuistyö.

Ida Elina on saanut Kanteleliiton myöntämän Vuoden Kantele -palkinnon (2015) merkittävästä kanteleteosta lisäämällä kanteleen näkyvyyttä tiedotusvälineissä. Hän on myös ensimmäisen Kansainvälisen Kantelekilpailun voittaja vuodelta 2011.

Tervetuloa kauempaakin kirkkokonserttiin Rantasalmelle!

Mon Aug 21 16:25:01 EEST 2017